

حضور شما در این صفحه از وبگاه مجموعه کمان، نشان دهنده اعتماد نخستینی است که به این مجموعه پیدا کرده اید. حضور شما را خوش آمد می گوییم و اعتماد شما را بسی قدر می نهیم.
گروه مشاوران تعالی و تحول دیجیتال کمان، بر این باور است که سفر تحول و تعالی مانند هر سفر دیگری نیاز به آمادگی قبلی دارد. با علم به این مطلب که اساسا سفر تحول و تعالی سازمانی (همانند سفرهای بزرگ و طولانی که بر جنبه های مختلف روحی، جسمی، عاطفی، اخلاقی، اقتصادی و غیره آدمی تاثیرات عمیق می گذارند)، سفری بزرگ، طولانی و چندجانبه است، اهمیت آمادگی پیش از سفر، صد چندان می شود. از این رو است که این گروه ارزیابی آمادگی هر سازمان برای آغاز سفر را نخستین مرحله از ایجاد رابطه همراهی و تحکیم رابطه همسفری خود با سازمان های مشتاق سفر می داند. بر همین اساس، در نخستین گام از آغاز سفر یا به بیان بهتر، پیش از گام در مسیر سفر نهادن، آمادگی سازمان های مشتری در قالب مدل های علمی – پژوهشی، مورد سنجش قرار می گیرند.
به طور مشخص، برای سازمان هایی که مجموعه کمان را جهت راهنمایی سفر دیجیتال خود برگزیده اند، آمادگی آنان در قالب مدلی علمی تحت عنوان مدل ارزیابی آمادگی دیجیتال KADRA مورد سنجش قرار گرفته و گزارش بازخورد آن، مبنای تصمیم گیری در خصوص مقاصد سفر، استراتژی ها، خط مشی ها، پروژه های اجرایی و ... قرار می گیرد.
این گام نخست، شامل تکمیل دو فرم از سوی سازمان شماست. تکمیل فرم اول (فرم شناخت کلیات سازمان)، به ما کمک می کند تا سازمان شما را بهتر بشناسیم. تکمیل فرم دوم (فرم شناخت ابعاد کلی آمادگی سازمان) به شما کمک می کند تا وارد مرحله شناخت دقیق تر و عمیق تر سازمان خود شوید.
تکمیل فرم اول:
از آنجایی که نوع کسب و کار هر زمان، سن بلوغ آن، محیط فعالیت آن و دهها عامل دیگر در چگونگی و نوع سفر سازمان ها متفاوت است، برای راهنمایی دقیق تر همسفران، لازم است که بخشی از این ویژگی ها در فاز مقدماتی و بر اساس پرسشنامه ای (فرم اول) که در ادامه در دسترس شما قرار گرفته است احصا گردد. تکمیل این فرم حدود سه دقیقه زمان می برد، و این نخستین گام بلند شما در این سفر بزرگ پرماجراست که امید داریم لحظه لحظه آن، پر از دستاوردها و اندوخته های ارزشمند برای کسب و کارتان باشد.

سال تجربه
من یک پاراگراف هستم درمورد این بخش که دوبار کلیک من را تغییر دهید.
پروژه موفق
من یک پاراگراف هستم درمورد این بخش که دوبار کلیک من را تغییر دهید.
ویژگیسوم
من یک پاراگراف هستم درمورد این بخش که دوبار کلیک من را تغییر دهید.
اما همسفری نیاز به شکل گیری یک رابطه اعتماد عمیق و مستحکم دارد که در سایه شناخت شکل می گیرد و در طول زمان، تحکیم می یابد.
تکمیل فرم دوم:
فرم دوم، پرسشنامه ای تخصصی است که در برگیرنده 36 سوال مرتبط با ویژگی های درونی سازمان شما است. تکمیل این پرسشنامه باید توسط شخص یا تیمی از درون سازمان شما انجام شود که اشراف مناسبی نسبت به جنبه های مختلف سازمان دارد. هدف از این پرسشنامه، تحلیل و ارزیابی میزان آمادگی سازمان شما برای آغاز سفر تحول دیجیتال است. در خصوص سایر نیازها و پروژه ها (به عنوان مثال، آمادگی سازمان برای استقرار مدل تعالی سازمانی EFQM یا شرکت در جایزه ملی تعالی سازمانی، یا اخذ استانداردهای سازمان ایزو، یا استقرار دفتر مدیریت پروژه ها یا توسعه برند سازمان، و یا ...) پرسشنامه های تخصصی دیگری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. لینک دسترسی به کلیه پرسشنامه های لایه دوم، پس از وصول و بررسی فرم تکمیل شده اول از سوی شما (فرم شناخت کلیات سازمان)، از طریق همکاران ما طی تماس با رسانه ارتباطی ای (تلفن، ایمیل، ...) که معرفی نموده اید، برایتان ارسال می گردد. در پایان تکمیل پرسشنامه، کارنامه ای که منعکس کننده وضعیت آمادگی سازمان شما است به صورت آنلاین برایتان صادر می شود که می تواند مبنای شناخت بهتر شما از وضع موجود خود و اتخاذ تصمیم نسبت به وضع مطلوبتان باشد.
این مرحله، و کسب این شناخت، هیچ هزینه ای برای شما در بر نخواهد داشت.