در چه پروژه هایی می توانیم شما را همراهی کنیم؟

تعالی سازمانی همچون تعالی آدمی، بی انتها است؛ از همین رو است که سفر تحول و تعالی یک سازمان نیز، سفری طولانی و بی منتها خواهد بود. چنین سفری دارای مراتب و مراحل متعددی است. عوامل متعددی در تشخیص و تعیین این مراتب و مراحل، موثر اند که مهمترین آنها میزان آمادگی سازمان است. این آمادگی به صورت سیستماتیک، در نخستین دیدارهای آشنایی گروه مشاوران تعالی و تحول دیجیتال کمان با سازمان های متقاضی تحول و تعالی، طی چند مرحله، مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرد و نتایج حاصله ضمن انعکاس به سازمان مذکور جهت تعمیق خودشناسی آن، در تعیین مسیر سفر، مختصات و ویژگی های سفر، منابع و تجهیزات مورد نیاز سفر، مراحل سفر، و ...، در قالب تشکیل سبدی از پروژه های اجرایی، ایفای نقش می کنند. 
گروه مشاوران تعالی و تحول دیجیتال کمان، این ظرفیت را در مجموعه خود ایجاد نموده است که ضمن هدایت همسفران خود در قامت یک راهنمای با تجربه، در اجرای همه یا بخشی از (بنا به نظر سازمان متقاضی) پروژه های اجرایی مرتبط با سفر تعالی و تحول سازمان ها، در کنار آنها باشد. مجموعه این سبد بزرگ از منظر این گروه به 7 بخش اصلی به شرح ذیل تقسیم شده است و هر بخش شامل چندین سرفصل از پروژهای کلیدی مرتبط با آن بخش می باشد که برخی از آنها اجمالا مورد اشاره قرار گرفته اند. مجموعه کمان در سه مدل مشاوره، اجرا و نظارت بر اجرا، در کنار همسفران خود خواهد بود.
سازمان هایی که خود مستقلا گام در مسیر سفر نهاده اند نیز می توانند حسب مورد، اجرای یک یا چند پروژه مورد نظر خود را به این مجموعه بسپارند.

تعالی سازمانی همچون تعالی آدمی، بی انتها است؛ از همین رو است که سفر تحول و تعالی یک سازمان نیز، سفری طولانی و بی منتها خواهد بود. چنین سفری دارای مراتب و مراحل متعددی است. عوامل متعددی در تشخیص و تعیین این مراتب و مراحل، موثر اند که مهمترین آنها میزان آمادگی سازمان است. این آمادگی به صورت سیستماتیک، در نخستین دیدارهای آشنایی گروه مشاوران تعالی و تحول دیجیتال کمان با سازمان های متقاضی تحول و تعالی، طی چند مرحله، مورد سنجش و ارزیابی قرار می گیرد و نتایج حاصله ضمن انعکاس به سازمان مذکور جهت تعمیق خودشناسی آن، در تعیین مسیر سفر، مختصات و ویژگی های سفر، منابع و تجهیزات مورد نیاز سفر، مراحل سفر، و ...، در قالب تشکیل سبدی از پروژه های اجرایی، ایفای نقش می کنند.

گروه مشاوران تعالی و تحول دیجیتال کمان، این ظرفیت را در مجموعه خود ایجاد نموده است که ضمن هدایت همسفران خود در قامت یک راهنمای با تجربه، در اجرای همه یا بخشی از (بنا به نظر سازمان متقاضی) پروژه های اجرایی مرتبط با سفر تعالی و تحول سازمان ها، در کنار آنها باشد. مجموعه این سبد بزرگ از منظر این گروه به 7 بخش اصلی به شرح ذیل تقسیم شده است و هر بخش شامل چندین سرفصل از پروژهای کلیدی مرتبط با آن بخش می باشد که برخی از آنها اجمالا مورد اشاره قرار گرفته اند.  کمان در سه مدل مشاوره، اجرا و نظارت بر اجرا، در کنار همسفران خود خواهد بود.

سازمان هایی که خود مستقلا گام در مسیر سفر نهاده اند نیز می توانند حسب مورد، اجرای یک یا چند پروژه مورد نظر خود را به این مجموعه بسپارند.

 محور اصلی پروژه های قابل اجرا در مجموعه کمان و سرفصل مهمترین پروژه های اجرایی ذیل آن     ​​​​​​​

7

ادامه مطلب

حوزه تعالی و مدل های تعالی سازمانی

1

1-1-  برنامه ریزی استراتژیک
2-1-  استقرار نظام کارت امتیازی متوازن (BSC)
3-1- پیاده سازی نظام تعالی سازمانی مبتنی بر مدل EFQM
4-1- پیاده سازی نظام تعالی سازمانی مبتنی بر مدل جایزه ملی تعالی سازمانی
5-1- پیاده سازی نظام تعالی سازمانی مبتنی بر مدل جایزه ملی پیشرفت و تعالی
​​​​​​​6-1- پیاده سازی نظام تعالی سازمانی مبتنی بر مدل جایزه ملی کیفیت
7-1- پیاده سازی نظام تعالی مبتنی بر جایزه ملی کیفیت غذا ،دارو و بهداشت
​​​​​​​8-1- پیاده سازی نظام تعالی سبز
         ...



​ORGANIZATIONAL EXCELLENCE

2

حوزه کیفیت و استانداردهای ایزو

1-2- پیاده سازی نظام مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد سری ISO 9000
2-2- پیاده سازی نظام ایمنی مواد غذایی مبتنی بر استاندارد سری ISO 9000
3-2- پیاده سازی نظام مدیریت امنیت اطلاعات مبتنی بر استاندارد سری ISO 27001
4-2- پیاده سازی نظام مدیریت ریسک مبتنی بر استاندارد سری ISO 31000
5-2- پیاده سازی نظام مدیریت امنیت زنجیره تامین مبتنی بر استاندارد سری ISO 28000
6-2 - پیاده سازی نظام مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی مبتنی بر استاندارد سری ISO 13485
7-2 پیاده سازی نظام مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی مبتنی بر استاندارد سری ISO 45001
8-2- پیاده سازی نظام مدیریت شایستگی و توسعه افراد مبتنی بر استاندارد سری ISO 10015

9-2- پیاده سازی نظام مدیریت منابع انسانی مبتنی بر استاندارد سری ISO 34000
10-2 پیاده سازی نظام مدیریت کیفیت برای سازمان های مرتبط با صنایع نفت، پتروشیمی و گاز طبیعی مبتنی بر استاندارد سری ISO 29001
11-2 پیاده سازی نظام مدیریت اهداف زیست محیطی مبتنی بر استاندارد سری ISO 14000
12-2 پیاده سازی نظام مدیریت رضایت مشتری مبتنی بر استاندارد سری ISO 10000
13-2 پیاده سازی نظام مدیریت انرژی مبتنی بر استاندارد سری ISO 50001
14-2 پیاده سازی نظام مدیریت ضد رشوه مبتنی بر استاندارد سری ISO 37001
​​​​​​​    ....

14-2 
ادامه مطلب

​QUALITY & STANDARDS

3

حوزه تکنولوژی و دیجیتال

1-3- طراحی و اجرای معماری سازمانی
2-3- تدوین سند فرایند های سازمانی از سطح صفر تا سطح سامانه
3-3- تدوین طرح هوشمند سازی سازمان (شرکت های تولیدی، خدماتی، نظارتی، سازمان های غیر انتفاعی ...)
4-3- استقرار سیستم جامع مدیریت برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)
5-3- هوشمند سازی فرایند تولید صنعتی
6-3- هوشمند سازی فرایند توزیع مویرگی کالا
7-3- اتوماسیون صنعتی و هوشمند سازی انبارهای بزرگ 
8-3- طراحی و پیاده سازی سامانه های مبتنی بر فناوری پردازش سیار
9-3- طراحی و پیاده سازی سامانه های مبتنی بر فناوری بلاکچین
10-3- طراحی و پیاده سازی سامانه های مبتنی بر اینترنت اشیاء (IoT)
11-3- توسعه هوشمند سازی داده محور
12-3- اجرای طرح های مبتنی بر هوش مصنوعی
13-3- پیاده سازی محیط های آموزش مجازی هوشمند
14-3- طراحی و پیاده سازی سامانه های سفارشی مبتنی بر انواع سیستم های عامل 
15-3- طراحی و اجرای شبکه های کامپیوتری، ارتباطی و مخابراتی در ابعاد گوناگون
16-3- طراحی و اجرای دیتا سنتر 
17-3- طراحی و اجرای SOC 
18-3- طراحی و اجرای طرح های امن سازی (تاب آوری، مقابله، جرم یابی سایبری و ...)
19-3- طراحی و اجرای سامانه های نظارت تصویری هوشمند
​​​​​​​   ...



ادامه مطلب

 DIGITALIZATION

4

حوزه مدیریت پروژه

1-4- اجرای نظام مدیریت پروژه ها مبتنی بر چهارچوب PMBOK
2-4- اجرای نظام مدیریت پروژه ها مبتنی بر استاندارد سری ISO 21500
3-4- اجرای نظام مدیریت پروژه ها مبتنی بر چهارچوب PRINCE
4-4- استقرار دفتر مدیریت پروژه ها
5-4- استقرار مدل مدیریت پروژه Agile
6-4- پیاده سازی سامانه مدیریت سبد پروژه ها برای سازمان های پروژه محور 
​​​​​​​   ...



ادامه مطلب

​PROJECT MANAGEMENT

5

حوزه برند و بازاریابی

1-5- تحلیل 360 درجه کسب و کار
2-5- تحقیقات بازار و بینش مشتری
3-5-- برندینگ، برند استراتژی و هویت برند
4-5- عارضه یابی برند
5-5- اینترنال برندینگ
6-5- ارتباطات یکپارچه برند و کمپین های خلاق
7-5-- نظام مدیریت ارتباط با مشتریان و توسعه وفاداری مشتریان
8-5- برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
9-5- بازاریابی صادراتی و بین المللی
​​​​​​​   ...


ادامه مطلب

BRANDING & MARKETING

6

حوزه حاکمیت فناوری اطلاعات

1-6-  تدوین سند راهبردی فناوری اطلاعات (فضای مجازی / فضای سایبری) سازمان 
2-6- تدوین سند برنامه ریزی راهبردی امنیت اطلاعات (فضای مجازی / فضای سایبری) سازمان
3-6- استقرار نظام راهبری فناوری اطلاعات مبتنی بر استاندارد ISO20000
4-6- استقرار نظام حاکمیت فناوری اطلاعات مبتنی بر چهارچوب COBIT
5-6-- استقرار سیستم مدیریت خدمات فناوری اطلاعات مبتنی بر چهارچوب ITIL
6-6- استقرار  نظام مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS)
7-6- اجرای طرح همسوسازی استراتژیک فناوری و کسب و کار سازمان

   ...


ادامه مطلب

IT   GOVERNANCE

7

حوزه آموزش، فرهنگ سازی و کوچینگ

1-7- برگزاری دوره های آموزشی میان مدت و بلند مدت
2-7- کوچینگ مدیران عامل شرکت ها
3-7-کوچینگ مدیران فناوری اطلاعات سازمان ها
4-7- کوچینگ مدیران حوزه سیستم ها و روش ها در سازمان ها
5-7- کوچینگ راهبران تعالی و تحول در سازمان ها
6-7- انتشار محتوای علمی و ترویجی
7-7- اجرا  طرحهای پژوهشی و بسط و انتشار نتایج
   ...


ادامه مطلب

​COACHING & TRAINING

​4 رویکرد عملیاتی مجموعه کمان در اجرای پروژه ها

​رویکرد علمی

بهره مندی از اساتید دانشگاهی و نتایج حاصل از پژوهشی های بنیادی و کاربردی، از ارکان کلیدی رویکرد کمان، در انجام ماموریت سازمانی خود و اجرای پروژه هیا محوله است.

​رویکرد چابک

بهره گیری از متد چابک (Agile) در اجرای پروژه هایی که ماموریت سازمانی مجموعه کمان را محقق می سازند، از ارکان کلیدی رویکردهای عملیاتی این مجموعه است.

رویکرد پروژه محور

کمان، در انجام ماموریت سازمانی خود، رویکردی کاملا پروژه محور داشته و سبدی از پروژه های متنوع را در چهارچوب نظام مدیریت پروژه ها هدایت می کند.

رویکرد نتیجه گرا

​توجه و تاکید بر نتایج مورد انتظار از اجرای پروژه هایی که به این مجموعه واگذار می شود، یکی از چهار رویکرد کلیدی کمان در اجرای پروژه ها است.

Agile

تشخیص مسیر صحیح، اولین عامل موفقیت در مسیر اجرای پروژه است